Direktlänk till inlägg 18 maj 2011

Besked

Av Malin - 18 maj 2011 21:49

Idag ringde dom från sjukhuset om Sagas prover, eller vi hade ring för att byta tid och då passade jag på att fråga varför hon behöver komma på koll igen.

Dom sa att gluten provet visade inget, men något annat värde var lite lågt och de gör att man inte kan lita på att prov resultaten blir rätt. Luddigt de där med att förstå läkarna. Glutenprovet kan aldrig blir 100% säkert genom ett blodprov. Ändra sätter är att ta prover från tarmarna. Får väl se vad dom går vidare med, vi tänker då utesluta mjölet igen då hon "pluppat" 6 gånger idag. Vill inte ha en tjej som är trött, hängig och "pluppar" hela semestern.


Tänkte packa allt idag men då kom mina föräldrar och överraskade mig, med sig hade dom min farfmor och farfar. Hade med sig kladdkaka och jordgubbar.

Dom kom helt enkelt och firade min födelsedag.

Underbara Krille och dom älskade barnen började min dag med frukost på sängen och lite paket. Underbara ni !!!!

Som sagt blev inget packat eller städat idag så det blir att göra allt imorgon och då helst innan Krille ska iväg på jobbet så att jag inte behöver göra allt själv. Ska även försöka hinna med att springa en runda.

På fredag morgon åker vi tidigt ner till västkusten, ska bli så skönt !!!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 16 maj 2011 15:46

Dit har Saga fått en kallelse. Blir smått nervös att dom har hittat något som inte är helt okej. Förra svaren fick vi över telefon och nu en kallelse, känns inte som att dom INTE har hittat något. Om dom inte hade hittat nått så borde det ju räcka me...

Av Malin - 14 maj 2011 13:21

Nu äntligen har vi fått våran SAAb såld. Känns skönt då vi inte är hebhov av två bilar. Och om vi nu behöver det framöver så har vi ju en Bubbla hos min mormor.   Till veckan blir det packa och packa....på fredag åker vi på en liten semester. Åke...

Av Malin - 22 april 2011 05:33

Tidig morgon, mamma kom in och sa att huset var avspärrat med polisband. Måste ju bara gå upp och kolla och visst, band runt hela huset. Trodde först att det var något vi var inspärrad mot men det visade sig att det finns en misstänkt bomb i gångtunn...

Av Malin - 3 april 2011 16:23

Har inte fått nogot svar på proverna vi tog på Saga men hon mår mycket bättre nu och det är ju det viktigaste. Vi ger henne dock mindre mat med gluten i, hon fick helt glutenfritt i några dagar. Så jag börjar känna att det var en tand som spökade rej...

Av Malin - 28 mars 2011 12:59

Saga har varit väldigt dålig i magen en längre tid, längre än en vecka. Tycker inte att hon gått upp i vikt som hon ska. Eftesom jag inte tål gluten och fick det i samma ålder så tyckte jag att det var bäst att kolla upp det. Fick bevis på att hon ...

Ovido - Quiz & Flashcards