Direktlänk till inlägg 16 maj 2011

Barn och ungdomsmedicin

Av Malin - 16 maj 2011 15:46

Dit har Saga fått en kallelse. Blir smått nervös att dom har hittat något som inte är helt okej. Förra svaren fick vi över telefon och nu en kallelse, känns inte som att dom INTE har hittat något. Om dom inte hade hittat nått så borde det ju räcka med ett telefonsamtal denna gången också. Fick tid den 30 maj men är  borta då så jag ska ringa och få en ny tid och då inte alltför senare får vi hoppas. Vill ju veta vad dom vill. Men som min kloka mamma sa: Skulle det vara något jätte alvarligt så skulle dom ju vilja träffa henna på en gång. Men man blir ju ändå orolig.

Hon är ju för övrigt en pigg tjej, dock har magen spökat ett par gånger igen, senast idag.


Ska försöka att börja packa lite idag så att man inte behöver göra allt på en gång. Skönt att göra det då Krille är hemma också. Dubbelkolla så att man får med sig allt vi behöver.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 18 maj 2011 21:49

Idag ringde dom från sjukhuset om Sagas prover, eller vi hade ring för att byta tid och då passade jag på att fråga varför hon behöver komma på koll igen. Dom sa att gluten provet visade inget, men något annat värde var lite lågt och de gör att man...

Av Malin - 14 maj 2011 13:21

Nu äntligen har vi fått våran SAAb såld. Känns skönt då vi inte är hebhov av två bilar. Och om vi nu behöver det framöver så har vi ju en Bubbla hos min mormor.   Till veckan blir det packa och packa....på fredag åker vi på en liten semester. Åke...

Av Malin - 22 april 2011 05:33

Tidig morgon, mamma kom in och sa att huset var avspärrat med polisband. Måste ju bara gå upp och kolla och visst, band runt hela huset. Trodde först att det var något vi var inspärrad mot men det visade sig att det finns en misstänkt bomb i gångtunn...

Av Malin - 3 april 2011 16:23

Har inte fått nogot svar på proverna vi tog på Saga men hon mår mycket bättre nu och det är ju det viktigaste. Vi ger henne dock mindre mat med gluten i, hon fick helt glutenfritt i några dagar. Så jag börjar känna att det var en tand som spökade rej...

Av Malin - 28 mars 2011 12:59

Saga har varit väldigt dålig i magen en längre tid, längre än en vecka. Tycker inte att hon gått upp i vikt som hon ska. Eftesom jag inte tål gluten och fick det i samma ålder så tyckte jag att det var bäst att kolla upp det. Fick bevis på att hon ...

Ovido - Quiz & Flashcards