Direktlänk till inlägg 19 januari 2011

Hej!!!

Av Malin - 19 januari 2011 15:33

Nyss hemkommen efter en tripp till Östersund för att hämta den lagade bilen. Fick ner kostnaderna till strax under 4000:-. Har sålt skotern så vi fick in lite pengar där. Skönt att kunna betala bilen utan att behöva ta på avbetalning.

Får se om vi byter in den till en större bil (buss). Känner att det börjar bli lite trångt i den bilen som vi har. Är inte en en kombi!


Saga har fått två tänder, en uppe och en nere. Hon kan även säga hej och tycker det är jätteroligt att leka med sina systrar. Står och knackar på dörren in till Linnea rum om dom är där ine och leker. Systrarna tycker också om att leka med Saga (för det mesta iaf). Ska iväg på BVC på måndag så vi får se hur stor hon har blivit. Hon har ju hunnit bli 10 månader. Slog mig när jag var på till dagis att hon fyller 1 år om BARA TVÅ MÅNADER. Tiden går sååååå fort!

På tisdag ska Linnea till skolsköterskan för första gången. Freja ska få gå lite längre på dagis den dagen så jag slipper ta med mig alla tjejerna dit. Räcker gott och väl med Saga. Ska ju kunna kosentrera mig på Linnea.


Sitter även med att ta fram grupper till simskolan som börjar den 6 feb. Har ju blvit huvudtränare och då är det jag som ska ta ut grupperna. Men det går bra, kör först till kvarn principen. Sista anmälan går ut på tisdag och det börjar bli fullt i Plask&lek och simskolan. Teknik gruppen är tom än så länge. Lär ju förhoppningsvis komma in lite fler anmälningar dit. Annars så får jag ta och göra en till simskola. Det tråkiga är att det är plask och lek som det behövs en grupp till för men badhuset vill ha den bassängen själva då dom har öppnat, så vi får inte ha en sådan grupp till. Jag får göra det bästa jag kan med det jag har =)






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 18 maj 2011 21:49

Idag ringde dom från sjukhuset om Sagas prover, eller vi hade ring för att byta tid och då passade jag på att fråga varför hon behöver komma på koll igen. Dom sa att gluten provet visade inget, men något annat värde var lite lågt och de gör att man...

Av Malin - 16 maj 2011 15:46

Dit har Saga fått en kallelse. Blir smått nervös att dom har hittat något som inte är helt okej. Förra svaren fick vi över telefon och nu en kallelse, känns inte som att dom INTE har hittat något. Om dom inte hade hittat nått så borde det ju räcka me...

Av Malin - 14 maj 2011 13:21

Nu äntligen har vi fått våran SAAb såld. Känns skönt då vi inte är hebhov av två bilar. Och om vi nu behöver det framöver så har vi ju en Bubbla hos min mormor.   Till veckan blir det packa och packa....på fredag åker vi på en liten semester. Åke...

Av Malin - 22 april 2011 05:33

Tidig morgon, mamma kom in och sa att huset var avspärrat med polisband. Måste ju bara gå upp och kolla och visst, band runt hela huset. Trodde först att det var något vi var inspärrad mot men det visade sig att det finns en misstänkt bomb i gångtunn...

Av Malin - 3 april 2011 16:23

Har inte fått nogot svar på proverna vi tog på Saga men hon mår mycket bättre nu och det är ju det viktigaste. Vi ger henne dock mindre mat med gluten i, hon fick helt glutenfritt i några dagar. Så jag börjar känna att det var en tand som spökade rej...

Ovido - Quiz & Flashcards