Direktlänk till inlägg 7 februari 2011

Snooooor.....=(

Av Malin - 7 februari 2011 18:22

Här är det nu förkylning för hela slanten. Jag och mina tre tjejer har åkt dit. Jag har blivit kvitt febern men hostan är kvar och nu har jag super-duper-ont i mina bihålor. Värken som bara den runt min ögon. Värst är det på morgon, får altid börja dagen med en värktablett. Saga har haft feber nu i några dagar. Allmänt ät hon ur form, mer gnällig. Hon brukar ju annars ändå vara en glad tjej. Nu trivs hon bäst i min famn och tar mer än gärna en eller två extra tupplurer. Linnea och Freja dom snorar på men är för övrigt pigga. Linnea fick vara hemma från skolan och dom ska även vara hemma imorgon. Jag tycker att då jag har möjlighet att kunna vara hemma med dom och inte missa något jobb (har ju ändå inget) så kan jag lika gärna vara hemma med dom.

Krille är frisk och han flyr även fältet imorgon och blir borta tills på torsdag. Han ska åka på någon skoterutbildning så att han får köra skoter på arbetstid.


Söndagen simskola gick bra. Känndes dock att vi var en lärare kort. Hoppas bara att vi inte är det alltför ofta.

Linnea var lite trögstartad även denna gång fast det var denna gruppen hon ville vara i, det var dock bara två i gruppen denna dag så vi kunde ju konsentrera oss på en varsin. Efter lite lek och lockning så simmade hon ändå runt 5 längder.


Nu blir det välling till Saga och lite mys med dom alla i soffan till bollibompa!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 18 maj 2011 21:49

Idag ringde dom från sjukhuset om Sagas prover, eller vi hade ring för att byta tid och då passade jag på att fråga varför hon behöver komma på koll igen. Dom sa att gluten provet visade inget, men något annat värde var lite lågt och de gör att man...

Av Malin - 16 maj 2011 15:46

Dit har Saga fått en kallelse. Blir smått nervös att dom har hittat något som inte är helt okej. Förra svaren fick vi över telefon och nu en kallelse, känns inte som att dom INTE har hittat något. Om dom inte hade hittat nått så borde det ju räcka me...

Av Malin - 14 maj 2011 13:21

Nu äntligen har vi fått våran SAAb såld. Känns skönt då vi inte är hebhov av två bilar. Och om vi nu behöver det framöver så har vi ju en Bubbla hos min mormor.   Till veckan blir det packa och packa....på fredag åker vi på en liten semester. Åke...

Av Malin - 22 april 2011 05:33

Tidig morgon, mamma kom in och sa att huset var avspärrat med polisband. Måste ju bara gå upp och kolla och visst, band runt hela huset. Trodde först att det var något vi var inspärrad mot men det visade sig att det finns en misstänkt bomb i gångtunn...

Av Malin - 3 april 2011 16:23

Har inte fått nogot svar på proverna vi tog på Saga men hon mår mycket bättre nu och det är ju det viktigaste. Vi ger henne dock mindre mat med gluten i, hon fick helt glutenfritt i några dagar. Så jag börjar känna att det var en tand som spökade rej...

Ovido - Quiz & Flashcards